2013. július 11., csütörtök

A szép hajért

Úgy gondolom sokan küzdenek a szép hajért, ki a zsírosodás, ki a korpásodás, vagy minkettő miatt. Az elmúlt hónapokban kipróbáltam egy pár dolgot, hogy szebbé varázsoljam hajkoronámat, és elég pozitív tapasztalatokat szereztem.

Elsőként egy olajokból, és száraz összetevőkből álló hajpakolást próbáltam ki. Egyedül zöld agyagot nem tettem bele, mert sehol nem kaptam a boltokban. Összekevertem mindenből a megfelelő mennyiséget, rákentem a hajamra és 1 órán át hagytam dusztolódni, azután mentem hajat mosni. Már a hajmosásnál is érezni lehetett, hogy sokkal puhább lágyabb a hajam, hajszárítás után meg főleg. Nagyon szép csillogó és selymes lett tőle a hajam.

Következőnek csak a ricinus olajat használtam, azt egy kicsit később mivel az előző pakolás is tartalmazza. Itt kb. 1,5-2 órát hagytam dusztolódni a hajamat, és utána mostam meg. Még csak kétszer használtam, de már az első hajmosás után selymesebb lett tőle a hajam.

Végül amit konkrétan ma próbáltam ki először az egy hajmosás előtti egyveleg.
Hozzávalók:
- 2dl alamecet
- 2dl víz
- csalán
- fél citrom leve

Ez éppen az a fázis, mi után felforrt az alamecet, és beleraktam a frissen szedett és kicsit összevágott csalánt. Az illat kombinációról inkább nem nyilatkoznék mert szörnyű, de egy kis szellőztetéssel hamar elűzhető.

Az itt belinkelt videóból elleshető hogyan kell elkészíteni, és igen ismét Takács Nóra Hogyan legyek jó nő? rovatából lestem a tippet. Mivel nekem dús vastag szálú hajam van ezért hajmosás után általában "hajas baba" effektusban szenvedek, ez most sem volt másként, de szép selymes lett a hajam.
Igyekszem őket használni, hogy újra szép legyen a hajam, ugyan is az utóbbi időben ez nem volt rá jellemző.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése