2013. augusztus 1., csütörtök

Granny...

...azaz a nagyi minta. Maradék fonalaimból valami egyszerűt gyorsat szerettem volna horgolni. Fonalak színes palettáját használtam, az olcsó akril fonaltól, a minőségi gyapjúig.
A piros és fehér fonalak egyszerű akrilból készültek, a zöld Barka Takaró, a kék Barka Díva, a lila pedig Catania (pamut).
Igaz még a legtöbből maradt, de legalább már csappant a mennyiségük. A hátát is terveztem horgolni, de győzött a lustaság :)  Eredetileg kör alakúra terveztem, de váltottam a könnyebb megbízhatóbb négyzetre, az előbb leírt okból. A végeredmény mindezek ellenére úgy gondolom elég jó lett.


 Az összeállításhoz egyszerűen varrógépet használtam, a horgolást felülre fogva.

A hátához zöld karton anyagot találtam, azt varrtam össze a blokkolt horgolással. Cipzár helyett pedig két részből állítottam össze a hátát, úgy hogy fedjék egymást, így a párna belsőt egyszerűen bele lehet bújtatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése